[FAQ] Решение различного рода проблем \The solution to various problems

Discussion in 'F.A.Q' started by Yukio, Feb 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yukio

    Yukio Staff Member Администратор

    Joined:
    Jul 2, 2012
    Messages:
    2,992
    Likes Received:
    1,054
    Trophy Points:
    113
    Уважаемые игроки!
    Dear players!


    В этой теме будут выкладываться проблемы и способы их решения, с которыми Вы можете столкнутся при работе с Клиентом игры/Апдейтером/etc.
    This topic will be posted the problem and ways to solve them, that you may encounter when working with the Game Client / updater / etc.

    Тема будет обновляться по мере необходимости.
    The theme will be updated as necessary.

    1. Открываем панель управления (Пуск->Панель управления).
    2. В панели управления открываем "Язык и региональные стандарты".
    3. Во вкладке дополнительно выбрать Русский язык для программ не поддерживающих Юникод.
    4. Сохраняем изменения кликнув по кнопке Ок.
    Возможно потребуется перезагрузка.
    1. Open Control Panel
    2. Select the menu Clock, language, and Region
    3. Select the menu Regional Standards
    4. Switch submenu Advanced
    5. Select the Change system language
    6. From the list of languages, select Russian and press OK
    Press the OK
    Restart Windows
    1. Нужно зайти в папку SysTextures, удалить файлы ui1-ui8
    2. Обновиться через апдейтер.
    1. You need to go to the SysTextures folder, delete the files ui1-ui8
    2. Update the files through the update program.

    Так же Вы можете посмотреть способы устранение проблем, которые возникали у других игроков в разделе "Центр поддержки пользователей"
    Also, you can see how to troubleshoot problems that arise from other players in the "User support center"
     
    Dj_Kopilka likes this.
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page